Εργατικές Διαφορές
Εργατική Διαφορά είναι κάθε είδους διαφωνία μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου (ή εργαζομένων) που πηγάζει από τη μεταξύ τους εργασιακή σχέση και αφορά στην εφαρμογή και τήρηση των διατάξεων της εργατικής νομοθεσίας.
Για την επίλυση των εργατικών διαφορών ο εργαζόμενος, καθώς και ο εργοδότης έχουν δικαίωμα να ζητήσουν την παρέμβαση της Επιθεώρησης Εργασίας, η οποία στη συνέχεια συγκαλεί σε προσδιορισμένη ημερομηνία τριμερή συνάντηση (εργαζόμενος, εργοδότης και επιθεωρητής) και κατά τη διάρκειά της συζητείται το αντικείμενο της διένεξης και ο τρόπος επίλυσής της.
Αντικείμενο εργατικών διαφορών
Μπορεί να είναι (ενδεικτικά):
- οφειλές δεδουλευμένων αποδοχών και προσαυξήσεων ή άλλων παροχών που προβλέπονται σε ατομικές ή συλλογικές συμβάσεις εργασίας, Δώρου Χριστουγέννων ή Πάσχα, αποδοχών αδείας και επιδόματος αυτής,
- μη χορήγηση κανονικής ή άλλου τύπου αδείας (γάμου, γέννησης τέκνου, φροντίδας εξαρτημένου μέλους, σχολικής παρακολούθησης, φοιτητική, συνδικαλιστική, ειδικού σκοπού κλπ.),
- μη καταβολή ή καταβολή μειωμένης αποζημίωσης απόλυσης,
- θέματα προστασίας της μητρότητας, ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών, διακρίσεων λόγω φυλής, θρησκεύματος, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης κ.α.
Πηγή Πληροφοριών: Δείτε εδώ.
Γιατί να μας επιλέξετε;
ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Το δικηγορικό μας γραφείο Α. & Α. ΚΟΥΡΟΥΠΗ επικεντρώνεται στις απαιτήσεις των πελατών μας για ένα εξαιρετικό μοντέλο νομικής υπηρεσίας που παρέχει αξία. Κατανοούμε ότι, για τους πελάτες, η αξία δεν είναι μια απλή ωριαία σύγκριση τιμών. Αξία σημαίνει αποτελεσματικές διαδικασίες παρακολούθησης και νομικής επεξεργασίας, δημιουργικές προσεγγίσεις για τη μείωση του νομικού κινδύνου και αποτελέσματα.
ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΞΙΑΣ
Έχουμε σχεδιάσει ένα σύστημα επικεντρωμένο στην εξυπηρέτηση πελατών. Το υλοποιήσαμε ευθυγραμμίζοντας την κουλτούρα, τη δομή και τις διαδικασίες μας με έναν στόχο – την ικανοποίηση των πελατών μας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
H ομάδα μας επικεντρώνεται στα επιθυμητά αποτελέσματα και εστιάζει τη στρατηγική σε κάθε στάδιο μέχρι το τελικό αποτέλεσμα. Η στόχευση στο προτιμώμενο αποτέλεσμα του πελάτη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας διαδικασίας για κάθε περίπτωση.